Auteur Topic: Ik ben nieuw en wil me even voorstellen  (gelezen 2676 keer)

Vital

• Gast
Ik ben nieuw en wil me even voorstellen
« Gepost op: 06-06-2006 16:42 »
Beste Dhamma-vrienden,

Ik ben Vital E.H. MOORS uit Den Haag. Sinds 1993 ben ik bezig met het Boeddhisme. In 2005 ben ik monnik geworden in Thailand. ook al was me gezegd dat ik de medicijnen die ik nodig heb voor mijn HIV-infectie er gratis kon krijgen, was dit niet het geval. Eind vorig jaar ben ik, toen de medicijnen die ik uit Nederland had meegenomen, moeten terugkeren.
Ik probeer echt als boeddhist te leven en zou graag zo snel mogelijk terug in een Sangha leven. Ik merk dat ik een Sangha en leraar nodig heb om de Dhamma in mijn leven te realizeren en zo de weg van de Boeddha te kunnen gaan.
Ik ben ongehuwd, heb een opleiding nederlands recht, filosofie, theologie,... en na een aantal baantjes bij een callcenter opnieuw even werkloos. Mijn diepste wens is om terug monnik te mogen worden en toch die "verdomde medicijnen" te kunnen blijven gebruiken en zo in goede gezondheid op heel kleine schaal het geluk van velen te mogen bevorderen.
Ik ben heel openhartig en je kan me altijd bellen: 0618915274.

met metta,

Vital

lord rainbow

• Gast
Re: Ik ben nieuw en wil me even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 06-06-2006 17:59 »
welkom Vital.

rb

Vital

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 07-06-2006 14:03 »
Dank je wel en ik wens je vandaag een dag vol geluk

Vital

Offline Rinus

• Verspreider van inzicht
  • Geslacht: Man
  • We zullen doorgaan......
    • Bekijk profiel
    • Oostersekunst.com
« Reactie #3 Gepost op: 15-06-2006 20:38 »
Welkom Vital, het allerbeste!  ;)

jim_hunabku

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 16-06-2006 15:30 »
Vital, ik woon inmiddels in het klooster wat ik je eens aangeraden heb. Had je eigenlijk al eens contact genomen met de directeur Tendar?