Auteur Topic: Meneer van Dalen  (gelezen 31 keer)

Offline ekayano maggo

• Boeddha Forum Favoriet
  • een goed voorbeeld is van onschatbare waarde
    • Bekijk profiel
Meneer van Dalen
« Gepost op: 10-09-2018 15:10 »
De president directeur van Philips geeft een rondleiding in de nieuwe fabriek aan Mark Rutte.
Van Dalen, een van de monteurs, staat te sleutelen aan de produktie lijn, als Mark Rutte langs loopt en roept:
“ Hey, goedemorgen van Dalen”.
Van Dalen kijkt op en zegt: "Ha die Mark."
De president directeur kijkt verbaasd en als de rondleiding voorbij is zoekt hij van Dalen op en vraagt hem hoe het mogelijk is dat hij Mark Rutte kent. "Ach" zegt Van Dalen "er zijn wel meer prominenten die mij kennen".
"Ja ja" roept de directeur.
"Jazeker" zegt Van Dalen "zo is de paus bijvoorbeeld ook een goede bekende van mij."
"Daar geloof ik niets van!' werpt de president directeur tegen.
"Nou" zegt Van Dalen "dan gaan we op kosten van de zaak naar het St. Pietersplein en dan zal ik het u laten zien."
Ze nemen het vliegtuig en de volgende zondag staat de president directeur temidden van een uit heel Italie en omstreken toegestroomd publiek op het St Pietersplein.

Even na 11.00 uur komt de Paus het balkon op met Van Dalen aan zijn zijde. Gezamenlijk wuiven ze een dol enthousiaste menigte toe.
Als Van Dalen na de ceremonie weer naar buiten komt is het St. Pietersplein inmiddels leeg.
De enig overgebleven persoon die van Dalen er nog aantreft is de president directeur. Hij zit er een beetje desolaat en totaal onthutst bij. Verwarring staat in zijn ogen. Van Dalen snelt naar hem toe en vraagt of alles in orde is met hem. De president directeur kijkt hem verbouwereerd aan en zegt: “Staat Angela Merkel hier naast mij en vraagt: "wie is eigenlijk dat mannetje naast van Dalen?"
je kunt heel de wereld met leren willen bekleden,
handiger is het om schoenen aan te trekken

Offline Dorje

• Boeddha Forum Favoriet
    • Bekijk profiel
Re: Meneer van Dalen
« Reactie #1 Gepost op: 10-09-2018 17:21 »
:)  :D  ;D

Bedankt voor de humor en afleiding, perfect timing!

;)

Offline Borobudur2

• Gerecycled op 23-08-2018
  • Actief Lid
  • **
  • Geslacht: Man
  • Geluk is een gewoonte en vaardigheid
    • Bekijk profiel
Re: Meneer van Dalen
« Reactie #2 Gepost op: 10-09-2018 17:49 »
 ;D ;D :D
Warme groet,
Borobudur