Auteur Topic: zomaar  (gelezen 440 keer)

Offline Moesa

• Boeddha Forum Favoriet
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
zomaar
« Gepost op: 11-11-2018 19:45 »
Stel, we ervaren een maatschappelijk probleem en we krijgen nu alle mogelijkheden om dat op te lossen. Je krijgt zomaar miljarden aangereikt. Hoe zouden we dat dan gaan delen?

Deze vragen steeds heb ik beantwoord en kreeg hele heldere inzichten. Met het zoveel mogelijk het achtvoudig pad. Deze vragen werken heel rustgevend

Je in alle rollen bevinden is soms wel eens goed. In Soros, Bo....No, Clinton gaan zitten. In de EU plaatsnemen. Als je dan toch aan het nadenken bent. Je siddert heel wat rond als je daar aan denkt.

Maar het brengt rust. Het is eigenlijk gewoon een tip. De tips die ik geef, zijn mijn tips, dat heb ik ook ontdekt.

Warme adviserende groeten

Moesa

Moesa

Offline Tipi

• Verspreider van inzicht
    • Bekijk profiel
Re: zomaar
« Reactie #1 Gepost op: 16-11-2018 19:22 »
Heel mooie insteek.
Je richt je gedachten op iets positiefs.
En wat je denkt, zijn zaadjes die later in je leven uitkomen in wat je zegt en doet.
Warme groet,
Tipi

Offline Hawarden

• Boeddha Forumganger
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19-11-2018 11:49 »
Wat ik zou doen met voldoende financiƫle middelen en politieke macht:
In de eerste plaats de overbevolking van de planeet oplossen, want die vormt de basis van alle andere maatschappelijke problemen denk ik.
In de tweede plaats zou ik eraan werken om onze relatie met onze mede-aardbewoners, de dieren, op een respectvollere manier te laten verlopen.

Offline Moesa

• Boeddha Forum Favoriet
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22-11-2018 17:44 »
Hoi

Deze vraag stelde ik aan een jongen ( vriend van mijn dochter) die hier studeert en komt uit Indonesie. Deze jongen heeft een vader en is invloedrijk in de palmolie industrie. Deze familie is schat hemeltje rijk. Hij zei: mooie vraag. Ik zou......

Over onze planeet en milieubewust. Dit gaat besproken worden hier in NL in de politiek.  Binnenkort. Wel wordt het als een bemoeienis gezien in Indonesie, omdat het veel geld kost voor mensen die in armoede leven

Hij vond het mooi om gewoon is met volle liefde en begrip te kijken wat je zelf zou doen als je alle mogelijkheden had. Mooi is ook dat deze jongen een moeder heeft die psychiater is. Die zegt; innerlijk geluk is het beste medicijn

Zijn vader was heel arm, maar door de wet van aantrekking, een mentor is hij hier ingerold

Ik zie ook een ruimdenkendheid en ruimte voor de ander

groet Moesa