Auteur Topic: Waarom de natuur troost biedt.  (gelezen 513 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ervaringsgetuige

  • aanvraag voor lidmaatschap
  • Nieuwkomer
  • *
  • Berichten: 3437
Waarom de natuur troost biedt.
« Gepost op: 31-03-2026 12:50 »
Spirituele zoekers, gaan jullie wel is in de natuur?
Ik ga er dagelijks in, uren lang wandelend door de bossen met honden.
De natuur biedt troost, niet omdat ze iets toevoegt, maar omdat ze niets laat staan ​​tussen wat is en het besef ervan.