Auteur Topic: Presentatie zorg  (gelezen 5617 keer)

Offline Jeskeversteeg

• Nieuwkomer
  • *
Presentatie zorg
« Gepost op: 03-01-2016 12:13 »
Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum. Ik heb een paar vraagjes en ik hoop dat jullie me willen helpen!
Binnenkort heb ik een presentatie op school over het Boeddhisme. Ik studeer verpleegkunde en nu gaat deze presentatie vooral over het pijn- en rouwgedeelte.
Ik moet wat vertellen over pijn etc.
Op internet kan ik niet specifiek vinden wat ik wil vinden, vandaar dat ik wil vragen of jullie me willen helpen...

Het gaat vooral om fysieke pijn.
Hoe gaan jullie om met pijn? Wordt pijnstilling geaccepteerd? Hoe wordt pijn geuit? Of wordt er over gezwegen?
Gaan jullie gewoon naar de dokter / het ziekenhuis?

Alvast heel erg bedankt!

Offline Marcel

• Eerwaarde
  • Nieuwkomer
Re: Presentatie zorg
« Reactie #1 Gepost op: 03-01-2016 15:49 »
Dag Jeskeversteeg,

Welkom.

.......met een been in het graf,
het ander op een bananenschil

Offline Kooo

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 03-01-2016 16:51 »
Welkom op het forum.
too understand everything you have to forgive everything

Offline Ujukarin

• Actief Lid
  • Nieuwkomer
  • **
    • Triratna Boeddhistisch Centrum Amsterdam
« Reactie #3 Gepost op: 04-01-2016 06:22 »
Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum. Ik heb een paar vraagjes en ik hoop dat jullie me willen helpen!
Binnenkort heb ik een presentatie op school over het Boeddhisme. Ik studeer verpleegkunde en nu gaat deze presentatie vooral over het pijn- en rouwgedeelte.
Ik moet wat vertellen over pijn etc.
Op internet kan ik niet specifiek vinden wat ik wil vinden, vandaar dat ik wil vragen of jullie me willen helpen...

Het gaat vooral om fysieke pijn.
Hoe gaan jullie om met pijn? Wordt pijnstilling geaccepteerd? Hoe wordt pijn geuit? Of wordt er over gezwegen?
Gaan jullie gewoon naar de dokter / het ziekenhuis?

Alvast heel erg bedankt!
Hoi hoi,