Auteur Topic: De leegte is het antwoord op de zin van het bestaan - Anne Vogy  (gelezen 1550 keer)

Offline ervaringsgetuige

• aanvraag voor lidmaatschap
  • Nieuwkomer
  • *
Jongens,
volgens de visie van Anne Vogy is de leegte (ruimtelijkheid) het antwoord op de zin van het bestaan.
Citaat
Tijdloos aanwezig zijn. “Ik bezit niets; geen droom, geen illusie, geen zelf en ook geen weten.”

Anne Vogy

Bron: https://uitgeverijvanwarven.nl/product/de-verlichte-borderliner/
Totaal leeg!
Er is alleen nog een lichaam / geest / organisme dat handelt zonder te handelen (wei wu wei) en luistert naar de naam Anne Vogy.
Gedegen zelfonderzoek is loskomen van het lichaam/geest-organisme. Het loskomen doet ego verdwijnen in onveranderlijke openheid.  8)

Laurens heeft ook een topic over Anny Vogy. Zie > http://88.159.182.142/waarheidvinding/showthread.php?t=3627

Offline I'm a loser

• Nieuwkomer
  • *
Re: De leegte is het antwoord op de zin van het bestaan - Anne Vogy
« Reactie #1 Gepost op: 05-01-2024 12:27 »
Als Laurens het aanbeveelt dan is dat een aanbeveling om het maar te laten gaan.  Als de dove een boek van een blinde aanbeveelt dan kun je beter een rondje gaan schaatsen.  Niet dat ik ga schaatsen of zo, ik kijk wel beter uit.  Het is bij wijze van spreken hè!
Beter in de forumgevangenis dan in de egogevangenis.....(lol).....

Offline ervaringsgetuige

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 05-01-2024 13:31 »
Als Laurens het aanbeveelt dan is dat een aanbeveling om het maar te laten gaan.
Zijn aanbeveling is niet minder waard dan jouw aanbeveling om het gemoed te ledigen hoor!   ;D

Offline I'm a loser

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 05-01-2024 17:21 »
Als Laurens het aanbeveelt dan is dat een aanbeveling om het maar te laten gaan.
Zijn aanbeveling is niet minder waard dan jouw aanbeveling om het gemoed te ledigen hoor!   ;D

Voor jou klopt dat, jij lijk me iemand die zelfs Laurens serieus neemt als hij je naar de mond praat.
Beter in de forumgevangenis dan in de egogevangenis.....(lol).....

Offline ervaringsgetuige

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 05-01-2024 19:00 »
Voor jou klopt dat, jij lijk me iemand die zelfs Laurens serieus neemt als hij je naar de mond praat.
Ik neem niemand serieus, ook mezelf niet.