Forum > Varia

De huidige toestand van het forum

<< < (4/4)

Steve:
Ik richt mij liever op de mogelijkheden dan op de risico's.
Ik zie een mogelijkheid in het intomen.
En kusjes op het voorhoofd zijn (vanaf nu  :)) altijd welkom, als ik het niet meer zie.
Op de voeten is toch maar vies...
;D

Thanks!

🙏

Moesa:
Beste Steve,

Jou verhaal?

Dit kan ik helemaal voelen, zit er ook in.

In dit forum zijn we moe van de discussies ( zoals ik begrepen heb), maar zie dat dit ook een persoonlijke ervaring is, want ik zie het als blij dat ik weer even terug ben.

Het mijmeren is vanmorgen vroeg weer begonnen en voelde als ingeving dat ik even moest het forum moest bezoeken. Achteraf niet voor niets, voel mij alweer stukken beter. In mijn omgeving vind ik dat namelijk niet. Tegen muren pratend op het moment

Ben blij met jou hoor Steve, dat is nooit veranderd

Steve:

--- Citaat van: Moesa op 21-01-2022 09:51 ---Beste Steve,

--- Einde van citaat ---

Hey Moesa, fijn dat je nog eens wat van je laat horen. Fijn dat je er bent.

--- Citaat van: Moesa op 21-01-2022 09:51 ---Jou verhaal?

--- Einde van citaat ---

Ja
:)
Dat kan je wel zeggen ja: 'mijn' 'verhaal'.

--- Citaat van: Moesa op 21-01-2022 09:51 ---Dit kan ik helemaal voelen, zit er ook in.

--- Einde van citaat ---

Nu wel, nu zit je in mijn verhaal.
:)

En buiten dat, weet ik ook wel wat je bedoeld.

--- Citaat van: Moesa op 21-01-2022 09:51 ---In dit forum zijn we moe van de discussies ( zoals ik begrepen heb), maar zie dat dit ook een persoonlijke ervaring is

--- Einde van citaat ---

Zo is dat. Alles eigenlijk, het is te zeggen: elke ervaring is persoonlijk.

--- Citaat van: Moesa op 21-01-2022 09:51 ---want ik zie het als blij dat ik weer even terug ben.

--- Einde van citaat ---

Zo zie ik het ook: blij dat je weer (even) terug bent!

--- Citaat van: Moesa op 21-01-2022 09:51 ---Het mijmeren is vanmorgen vroeg weer begonnen en voelde als ingeving dat ik even moest het forum moest bezoeken. Achteraf niet voor niets, voel mij alweer stukken beter. In mijn omgeving vind ik dat namelijk niet. Tegen muren pratend op het moment

--- Einde van citaat ---

Ik weet wat je bedoeld. En: de dag dat je dat niet meer hoeft te vinden, ben je vrij. En dat geldt ook voor mij, zeg ik maar snel bij.
Tot die dag is het goed om zo nu en dan even een sangha te hebben en dit forum kan dat ook zijn. Virtueel, met haken en ogen, maar toch.

--- Citaat van: Moesa op 21-01-2022 09:51 ---Ben blij met jou hoor Steve, dat is nooit veranderd

--- Einde van citaat ---

Daar twijfel ik niet aan. Wederzijds!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie