Goedeavond,
Nadat Dorje mijn naam hier genoemd heeft, voel ik me geroepen om iets te verduidelijken.
Als ik hem hier lees, valt me op dat hij over omvergooien heeft van heilige huisjes.
Op het forum Waarheidvinding/Zelfkennisforum gaat het helemaal niet over, want ieder deelnemer is daar voor zichzelf.
Het verkennen van het ego, en uit de identificatie met het ego raken, om zo bij de kern te komen, doet een ieder op zijn eigen unieke wijze. Dorje heeft niets omgegooid!
Het komt misschien een beetje bot over, maar de houding van Dorje, alsof hij iemand iets zou geleerd hebben daar, is volkomen vals.
Het valt me op hoe gedwee hij hier schrijft, maar zijn drang om iemand ergens van te overtuigen, is hier ook aanwezig, of in ieder geval door sommigen opgemerkt..
Hij heeft mij benaderd, toen hij een ban kreeg, en om mijn hulp gevraagd, terwijl hij daarvoor bleef zeggen dat hij zichzelf in mijn strijdlustigheid niet wilt herkennen. Strijdludtigheid waar hij vervolgens een beroep op deed. Ik heb het voor hem uitgezocht, en het bleek dat hij, met beperkingen, nu kan blijven schrijven.
Het voelde voor mij wrang, dst hij een vredige omgeving, dit forum, gebruikte om zijn strijd uit te voeren. Alsof hij koste wat het kost op Waarheidsvinding forum wilde blijven, en deze omgeving zonder respect behandelde.
Ik zou het zo ook gelaten hebben, maar een vriend maakte mij attent op, dat hij hier mijn naam genoemd had, en ergens van beschuldigde.
Als iemand hier de situatie serieus genomen heeft, en graag het complete plaatje wilt aanschouwen, is het dat Dorje kanten van zichzelf heeft laten zien, die met zijn manier van schrijven hier, niet te rijmen zijn.
Waarom schrijf ik dit? Strijdlustigheid? Dorje het gunnen dat hij ontmaskerd wordt, en ontmaskerd voelt, en mogelijk dat dat iets teweeg brengt? Hem een lesje leren, dat hij mensen niet zomaar mag noemen zonder na te denken?
Alles bij elkaar.
Een groet,
Mihaela