Auteur Topic: Mihaela  (gelezen 4936 keer)

Offline helder licht

• aanvraag voor lidmaatschap
  • Nieuwkomer
  • *
Mihaela
« Gepost op: 06-11-2020 18:39 »
Goedeavond,
Nadat Dorje mijn naam hier genoemd heeft, voel ik me geroepen om iets te verduidelijken.
Als ik hem hier lees, valt me op dat hij over omvergooien heeft van heilige huisjes.
Op het forum Waarheidvinding/Zelfkennisforum gaat het helemaal niet over, want ieder deelnemer is daar voor zichzelf.
Het verkennen van het ego, en uit de identificatie met het ego raken, om zo bij de kern te komen, doet een ieder op zijn eigen unieke wijze. Dorje heeft niets omgegooid!
Het komt misschien een beetje bot over, maar de houding van Dorje, alsof hij iemand iets zou geleerd hebben daar, is volkomen vals.
Het valt me op hoe gedwee hij hier schrijft, maar zijn drang om iemand ergens van te overtuigen, is hier ook aanwezig, of in ieder geval door sommigen opgemerkt.. 
Hij heeft mij benaderd, toen hij een ban kreeg, en om mijn hulp gevraagd, terwijl hij daarvoor bleef zeggen dat hij zichzelf in mijn strijdlustigheid niet wilt herkennen. Strijdludtigheid waar hij vervolgens een beroep op deed.  Ik heb het voor hem uitgezocht, en het bleek dat hij, met beperkingen, nu kan blijven schrijven.
Het voelde voor mij wrang, dst hij een vredige omgeving, dit forum, gebruikte om zijn strijd uit te voeren. Alsof hij koste wat het kost op Waarheidsvinding forum wilde blijven, en deze omgeving zonder respect behandelde.
Ik zou het zo ook gelaten hebben, maar een vriend maakte mij attent op, dat hij hier mijn naam genoemd had, en ergens van beschuldigde.
Als iemand hier de situatie serieus genomen heeft, en graag het complete plaatje  wilt aanschouwen, is het dat Dorje kanten van zichzelf heeft laten zien, die met zijn manier van schrijven hier, niet te rijmen zijn.
Waarom schrijf ik dit? Strijdlustigheid? Dorje het gunnen dat hij ontmaskerd wordt, en ontmaskerd voelt, en mogelijk dat dat iets teweeg brengt? Hem een lesje leren, dat hij mensen niet zomaar mag noemen zonder na te denken?
Alles bij elkaar.

Een groet,
Mihaela

Offline Marcel

• Eerwaarde
  • Nieuwkomer
Re: Mihaela
« Reactie #1 Gepost op: 06-11-2020 19:14 »
...nou Dorje...

Offline Steve

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 06-11-2020 19:32 »
Mijn excuses voor het voorval.
Dat heet karma, oorzaak en gevolg.
Wat je doet uit onzuivere motieven, krijgt vroeg of laat zijn gevolgen.

Ik ga dan ook niet in verdediging, en ook niet in de aanval.
Ik heb niets meer te winnen, maar ook niets meer te verliezen.
Dat dit juist voor sommigen wel eens in het verkeerde keelgat schiet, is begrijpelijk.

Het enige dat ik kan doen is het onzuivere er uit zuiveren.
En door dit voorval ben ik sterk met mijn neus op de noodzaak hiervan gedrukt.
Geen mens kan hier omheen, toch niet wil hij transparant in het leven staan.
Ik ga dit proces dus aan, maar ik vrees dat ik nooit helemaal zal kunnen voorkomen dat mijn aanwezigheid wel eens in dat verkeerde keelgat zal schieten.
Zelf heb ik hier al vrede mee gevonden.
Hopelijk jullie ook.

Het ga jullie goed.

En als het toch nog een staartje krijgt "hier", dan ga ik er "hier" niet verder op in, wat niet wil zeggen dat ik het opzij schuif, maar het is dan uit hernomen respect voor deze vredige omgeving. Het was onwijs om uit eigenbelang een brug te slaan tussen deze twee erg ver uiteenlopende werelden. Nogmaals mijn excuses hiervoor.

Offline Marcel

• Eerwaarde
  • Nieuwkomer
« Reactie #3 Gepost op: 06-11-2020 19:41 »
[...] Het was onwijs om uit eigenbelang een brug te slaan tussen deze twee erg ver uiteenlopende werelden. Nogmaals mijn excuses hiervoor.[...]

Offline Bodhiboem

• Eerwaarde
  • Nieuwkomer
« Reactie #4 Gepost op: 06-11-2020 22:30 »
Een man van weinig woorden Marcel, maar wel doeltreffend.

Het lijkt mij dat strijdlustigheid niemand profijt geeft, het zorgt er enkel voor dat argumenten met venijn worden gevoerd, en dat genereert weer kwaad bloed, en zorgt ervoor dat een volgend argument ammunitie heeft. Dorje wanneer hij hier schrijft doet zijn best om bij het juiste spreken te blijven, en dat waardeer ik wel.
“The man of knowledge gains something new every day, the Man of Tao lets something go every day.” — Lao Tzu

Offline Gouden middenweg & de wilde natuur

• Actief Boeddha Forum lid
  • Nieuwkomer
  • Er zit geen ZELF in het ik-gevoel noch erbuiten.
« Reactie #5 Gepost op: 07-11-2020 10:52 »

Het lijkt mij dat strijdlustigheid niemand profijt geeft, het zorgt er enkel voor dat argumenten met venijn worden gevoerd, en dat genereert weer kwaad bloed, en zorgt ervoor dat een volgend argument ammunitie heeft.

wraak, het pad van de wraak.
ik was er net ook in terechtgekomen. ik ben nog aan het trillen.
Ik zie dat ik meerdere zaken wil. Mijn gelijk, en tegelijkertijd mijn excuses aanbieden. Want ik zie wel hoe relatief de woorden zijn, maar tegelijkertijd zijn de emoties zwaar.
Sorry, zeggen past dan, maar is soms moeilijk.
Het rare is, je wordt echt geen ander mens natuurlijk. Je blijft gewoon jezelf (Siebe)

Offline Steve

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 07-11-2020 15:32 »
het pad van de wraak.

Ik heb niet snel probleem met wat er in mijn of iemands anders schoenen geschoven wordt, maar "pad" van "wraak" moet ik bekennen, roept toch wel iets wrang op, vooral omdat het van jou komt. Als dat je bedoeling was, dan ben je daar dus wel in geslaagd.

Ik had beide werelden liever uit elkaar gehouden, maar ja, ik heb zelf de brug geslagen, dus kan ik je niet verwijten die brug toch nog te bewandelen. Maar gezien je er toch wel erg zware bewoording aan toebedeelt, waar "pad" meestal op een boeddhistisch "pad" slaat dus wel nog een extra negatieve connotatie krijgt in verband met "wraak", voel ik toch enige bewogenheid om een minimum aan context te geven.

Op het andere forum is hardheid de norm, er is daar geen liefdevolle vriendelijkheid, er is daar alleen ego blootleggen en liefst op de vlijmscherpste manier. De reden waarom ik van dat forum vebannen was, was omdat ik het ego van de forumbaas in vraag durfde stellen, en ja, op de gebruikelijke manier zoals het daar gebruikelijk is, dus niet echt in liefdevolle vriendelijkheid. Elk oordeel hierover is volledig op zijn plaats. Ik ga mij daar dus niet in verdedigen. Het is en blijft ongepast en een zwakte om dit op een niet liefdevolle vriendelijke manier te doen. Er zit een behoefte in mij om mensen die andere mensen tot spiritueel ontwaken willen brengen op een manier waarop ze dit spiritueel ontwaken bij henzelf verduisteren, aan te kaarten. Het is mijn achielespees, ik draai daar geen doekjes om, ik ben geen heilige. Ik maak mijzelf wel eens wijs dat ik dit uit liefde doe, maar er zit gewoon eens scherp kantje in mij dat in zulke situaties naar boven komt. Elk oordeel is dus op zijn plaats. Maar om er nu een pad van wraak van te maken, dat gaat toch wel erg ver. Ook als het op Mihaela slaat (want op wie het nu slaat is ook niet zo duidelijk uit bovenstaande quote), gaat dit te ver. In een bevlieging is zij hier even haar gal komen spuwen, zoals ik in een bevlieging mijn gal gespuwd had over de manier waarop de forumbaas op niet zo integere wijze mensen die hem niet volgen opzij zet en omdat mij die kans ontnomen was, deze gal hier had geplaatst. Geen vergoelijking hiervoor te vinden. Dus alle oordelen op dit vlak zijn terecht.

Maar mijn pad is een boeddhitisch pad, geen pad van wraak. Een pad van vallen en opstaan en weer vallen en weer opstaan. Al die negatieve intenties die er aan toebedeeld worden, worden toch wel best in de juiste context bekeken. Het is gewoon een heel andere context en een context waar ik mij geroepen voel om mij toch in te gaan mengen, wat geheel een persoonlijke iets is, waar iedereen gerust het zijne van mag denken.

Maar dat dit onuitgesproken wrevels geeft hier op dit forum zou ik toch graag willen uitspreken. Misschien in een privé uitwisseling?

Ik dank jullie allen hier verder voor een sangha te zijn waarin eenieder op zijn manier zoeken kan op een zo "juist" mogelijke manier zich een weg te banen in de wereld, met het boeddhistisch gedachtengoed als leidraad. Graag zou ik dit met jullie verder zetten, ook al heb ik nog te dealen met scherpe kantjes en zoek ik, misschien niet op de boeddhistisch gepaste wijze, hier mijn eigen weg in buiten dit forum. Iedereen heeft zijn dans uit te dansen, ik hoop hem snel uit gedansd te krijgen, maar ik zou hier ondertussen graag wel nog welkom zijn. Ik zou graag van gouden middenweg horen of ik dat wel nog ben en zo niet, dan zal ik mij daar naar schikken.

Offline Marcel

• Eerwaarde
  • Nieuwkomer
« Reactie #7 Gepost op: 07-11-2020 15:51 »
volgens mij is de opmerking
van gm&wn in het verlengde
van de opmerking van Bodhiboom

en ik lees het meer als een
vorm van herkenning in zichzelf
hoe een en ander werkt...

niet speciaal op jou gericht dus
zo ik het lees...

de vraag of je hier nog welkom bent
hoeft niet gesteld te worden

maar misschien ben je nu even een beetje onzeker
of anders misschien lees ik gm&wn verkeerd...

Offline Gouden middenweg & de wilde natuur

• Actief Boeddha Forum lid
  • Nieuwkomer
  • Er zit geen ZELF in het ik-gevoel noch erbuiten.
« Reactie #8 Gepost op: 07-11-2020 16:28 »
het pad van de wraak.

Ik heb niet snel probleem met wat er in mijn of iemands anders schoenen geschoven wordt, maar "pad" van "wraak" moet ik bekennen, roept toch wel iets wrang op, vooral omdat het van jou komt. Als dat je bedoeling was, dan ben je daar dus wel in geslaagd.

Ik had beide werelden liever uit elkaar gehouden, maar ja, ik heb zelf de brug geslagen, dus kan ik je niet verwijten die brug toch nog te bewandelen. Maar gezien je er toch wel erg zware bewoording aan toebedeelt, waar "pad" meestal op een boeddhistisch "pad" slaat dus wel nog een extra negatieve connotatie krijgt in verband met "wraak", voel ik toch enige bewogenheid om een minimum aan context te geven.

Op het andere forum is hardheid de norm, er is daar geen liefdevolle vriendelijkheid, er is daar alleen ego blootleggen en liefst op de vlijmscherpste manier. De reden waarom ik van dat forum vebannen was, was omdat ik het ego van de forumbaas in vraag durfde stellen, en ja, op de gebruikelijke manier zoals het daar gebruikelijk is, dus niet echt in liefdevolle vriendelijkheid. Elk oordeel hierover is volledig op zijn plaats. Ik ga mij daar dus niet in verdedigen. Het is en blijft ongepast en een zwakte om dit op een niet liefdevolle vriendelijke manier te doen. Er zit een behoefte in mij om mensen die andere mensen tot spiritueel ontwaken willen brengen op een manier waarop ze dit spiritueel ontwaken bij henzelf verduisteren, aan te kaarten. Het is mijn achielespees, ik draai daar geen doekjes om, ik ben geen heilige. Ik maak mijzelf wel eens wijs dat ik dit uit liefde doe, maar er zit gewoon eens scherp kantje in mij dat in zulke situaties naar boven komt. Elk oordeel is dus op zijn plaats. Maar om er nu een pad van wraak van te maken, dat gaat toch wel erg ver. Ook als het op Mihaela slaat (want op wie het nu slaat is ook niet zo duidelijk uit bovenstaande quote), gaat dit te ver. In een bevlieging is zij hier even haar gal komen spuwen, zoals ik in een bevlieging mijn gal gespuwd had over de manier waarop de forumbaas op niet zo integere wijze mensen die hem niet volgen opzij zet en omdat mij die kans ontnomen was, deze gal hier had geplaatst. Geen vergoelijking hiervoor te vinden. Dus alle oordelen op dit vlak zijn terecht.

Maar mijn pad is een boeddhitisch pad, geen pad van wraak. Een pad van vallen en opstaan en weer vallen en weer opstaan. Al die negatieve intenties die er aan toebedeeld worden, worden toch wel best in de juiste context bekeken. Het is gewoon een heel andere context en een context waar ik mij geroepen voel om mij toch in te gaan mengen, wat geheel een persoonlijke iets is, waar iedereen gerust het zijne van mag denken.

Maar dat dit onuitgesproken wrevels geeft hier op dit forum zou ik toch graag willen uitspreken. Misschien in een privé uitwisseling?

Ik dank jullie allen hier verder voor een sangha te zijn waarin eenieder op zijn manier zoeken kan op een zo "juist" mogelijke manier zich een weg te banen in de wereld, met het boeddhistisch gedachtengoed als leidraad. Graag zou ik dit met jullie verder zetten, ook al heb ik nog te dealen met scherpe kantjes en zoek ik, misschien niet op de boeddhistisch gepaste wijze, hier mijn eigen weg in buiten dit forum. Iedereen heeft zijn dans uit te dansen, ik hoop hem snel uit gedansd te krijgen, maar ik zou hier ondertussen graag wel nog welkom zijn. Ik zou graag van gouden middenweg horen of ik dat wel nog ben en zo niet, dan zal ik mij daar naar schikken.

Dorje, Maak je maar geen zorgen .
Ik beoefen het niet veroordelen van mensen.
Maar ik pest wel graag mensen.
Ik lach ook altijd men mijn eigen grapjes.

Maar nu ging het niet over jou.
Maar wel dat mijn emoties soms sneller zijn dan mijn verstandigheid, en om iets terug in de goede banen te krijgen moet ik dan sorry zeggen, wat niet altijd meevalt.

Dus, misschien moet je gewoon sorry tegen Mihaela zeggen en komt het dan weer goed tussen jullie.
Ik dacht dat die boodschap toch overduidelijk was in mijn reactie.

Het rare is, je wordt echt geen ander mens natuurlijk. Je blijft gewoon jezelf (Siebe)

Offline helder licht

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 07-11-2020 16:39 »
"wraak, het pad van de wraak.
ik was er net ook in terechtgekomen. ik ben nog aan het trillen.
Ik zie dat ik meerdere zaken wil. Mijn gelijk, en tegelijkertijd mijn excuses aanbieden. Want ik zie wel hoe relatief de woorden zijn, maar tegelijkertijd zijn de emoties zwaar.
Sorry, zeggen past dan, maar is soms moeilijk."

Mij trof dit antwoord. Ik herkende het bij mezelf daardoor ook direct.
Ik zie het niet als een vaste vorm, het pad van de wraak, maar voor mij in deze faze duidelijk aanwezig.
Tijdelijk op dit pad lopen, het komt uit op hetzelfde pad. Mijn levenspad.
Emoties en gevoelens zijn voor mij hulpmiddelen, die ik gebruik en soms misbruik, bewust en onbewust.
Ik zie Dorje ze ook (mis)gebruiken maar ontkennen.
Daarin komt mijn strijdlustigheid zeker naar boven, als ik hem zie mij, en anderen, ergens in betrekken, en er geen moed heeft om sorry te zeggen, en vervolgens te zwijgen.
Daarnaast gun ik hem zijn proces nu, want ik zie dat met hem iets gebeurt.. Wat een kans. Succes Dorje! Hier en daar..

Ik vond het mooi de strijd van 'mijn gelijk en sorry willen zeggen'. Ik heb dat niet, wat betreft sorry willen zeggen.
Alleen naar mezelf, omdat hoeveel ik beter weet, niet beter doe. En zelfs dat ligt besloten in het proces van steeds aangaan.
Wat in mij opkwam, was ook de gedachte dat als ik in deze(men)sorry zeg, de ander ( Dorje)de kans ontneemt om naar zichzelf te kijken.
Zoals Dorje nu maar niet inziet wat hij teweeg gebracht heeft, en steeds buiten zichzelf legt.

Trouwens, er is geen brug gelegd, er zijn alleen maar mensen overal.
Er zijn geen verschillenden werelden, alleen maar gedachten over verschillende werelden.

Mihaela

Offline Steve

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #10 Gepost op: 07-11-2020 17:07 »
Een welgemeende sorry Mihaela.
Het komt inderdaad goed tussen ons.
Jij staat open voor zaken aangaan en ik sta er voor open.
Zolang er dat is, is alles nog mogelijk.

Bedankt voor wie je bent!
En bedankt voor wat je aanraakt!

Offline Steve

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #11 Gepost op: 07-11-2020 17:13 »
maar misschien ben je nu even een beetje onzeker

Soms is het goed om een beetje onzeker te zijn.
Toch blij dat dit uitgeklaard is!

Bedankt gouden middenweg, je weet wel de juiste woorden te gebruiken om iemand te plagen!
:)

Offline helder licht

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #12 Gepost op: 07-11-2020 17:28 »
Het is goed Dorje.

Een fijne dag iedereen
Mihaela

Offline Steve

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #13 Gepost op: 08-11-2020 10:04 »
Ik wordt genoodzaakt jullie toch nog even lastig te vallen met het karma van mijn forum overspel.

Citaat van: Laurens;126872
Ik zie hier tot mijn verbazing discussies tussen Mihaela en Dorje op een ander forum. Dus moet iedereen hier daar kennis gaan nemen van ontwikkelingen die hier daarop een vervolg krijgen en omgekeerd. Een vreemde situatie berichten die zich over twee fora uitstrekken.

Dit is ernstig, en staat in de forum regels te boek als een ernstig vergrijp.

En nog liegen ook.

Ik had graag dat je daar laat weten dat jouw optreden op dit forum tegen de doelstelling van dit forum is en dat dat de reden is dat je (slechts) naar een besloten draadje bent verbannen. Ik vraag me af of je met zo'n attitude van liegen en bedriegen  hier überhaupt nog wel te handhaven bent.

Bij deze.

Enkel nog voor de duidelijkheid: ik was al verbannen tot een enig draadje waar ik nog op kon posten. Toen dit draadje op slot werd gezet en mijn laatste reactie er zonder uitleg gewoon verwijderd was, en ik hier dus geen enkel verweer tegen kon inbrengen (ik kon nog inloggen maar nergens meer posten), interpreteerde ik dit als een ban. In een bevlieging heb ik dan forum overspel gepleegd. Dankzij jullie goede omkadering heb ik ondertussen mijn excuses aangeboden aan Mihaela wiens naam ik echt niet had mogen vernoemen en al zeker niet in verband mocht brengen met mijn valse vermoedens. Maar het blijft mij achtervolgen, alle ogen lijken nu wel op mij gericht, en er is nu ook een beweging gestart om berichten van mij hier naar daar te halen. Ik heb mij nog nooit zo populair gevoeld.

Het blijft maar uit de hand lopen, dus lijkt het mij het beste mij een tijdje uit forum land terug te trekken tot de gemoederen wat bedaard zijn.

Het was mij nogal een avontuurtje. Zeer leerrijk, dat wel. Sol niet met vaststaande waarden. Dat heb ik nu wel geleerd. Een jammere les, dat wel.

In Zen heeft men hier mooi op geanticipeerd: 'kom je de Boeddha tegen (de vaste waarde waar je aan vast hangt), doodt hem!', maar ook in Boeddhisme heeft dit voor heel wat opschudding gezorgd.

Het ga jullie goed en tot enige tijd later!

« Laatst bewerkt op: 08-11-2020 10:25 door Dorje »

Offline Moesa

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 04-01-2021 20:55 »
Citaat
Goedeavond,
Nadat Dorje mijn naam hier genoemd heeft, voel ik me geroepen om iets te verduidelijken.
Als ik hem hier lees, valt me op dat hij over omvergooien heeft van heilige huisjes.
Op het forum Waarheidvinding/Zelfkennisforum gaat het helemaal niet over, want ieder deelnemer is daar voor zichzelf.
Het verkennen van het ego, en uit de identificatie met het ego raken, om zo bij de kern te komen, doet een ieder op zijn eigen unieke wijze. Dorje heeft niets omgegooid!
Het komt misschien een beetje bot over, maar de houding van Dorje, alsof hij iemand iets zou geleerd hebben daar, is volkomen vals.
Het valt me op hoe gedwee hij hier schrijft, maar zijn drang om iemand ergens van te overtuigen, is hier ook aanwezig, of in ieder geval door sommigen opgemerkt..
Hij heeft mij benaderd, toen hij een ban kreeg, en om mijn hulp gevraagd, terwijl hij daarvoor bleef zeggen dat hij zichzelf in mijn strijdlustigheid niet wilt herkennen. Strijdludtigheid waar hij vervolgens een beroep op deed.  Ik heb het voor hem uitgezocht, en het bleek dat hij, met beperkingen, nu kan blijven schrijven.
Het voelde voor mij wrang, dst hij een vredige omgeving, dit forum, gebruikte om zijn strijd uit te voeren. Alsof hij koste wat het kost op Waarheidsvinding forum wilde blijven, en deze omgeving zonder respect behandelde.
Ik zou het zo ook gelaten hebben, maar een vriend maakte mij attent op, dat hij hier mijn naam genoemd had, en ergens van beschuldigde.
Als iemand hier de situatie serieus genomen heeft, en graag het complete plaatje  wilt aanschouwen, is het dat Dorje kanten van zichzelf heeft laten zien, die met zijn manier van schrijven hier, niet te rijmen zijn.
Waarom schrijf ik dit? Strijdlustigheid? Dorje het gunnen dat hij ontmaskerd wordt, en ontmaskerd voelt, en mogelijk dat dat iets teweeg brengt? Hem een lesje leren, dat hij mensen niet zomaar mag noemen zonder na te denken?
Alles bij elkaar.

Een groet,
Mihaela
/
« Laatst bewerkt op: 05-01-2021 06:16 door Moesa »

Offline Moesa

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #15 Gepost op: 04-01-2021 21:29 »
/
« Laatst bewerkt op: 05-01-2021 06:17 door Moesa »

Offline Moesa

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #16 Gepost op: 04-01-2021 21:53 »
Weg
« Laatst bewerkt op: 05-01-2021 06:17 door Moesa »

Offline Moesa

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #17 Gepost op: 04-01-2021 21:54 »
Ik zeg wat ik denk.

Offline Moesa

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #18 Gepost op: 08-01-2021 17:38 »
Ik had mijn teksten weggehaald. Ik kijk bewust niet op "waarheidsvinding. Dan ga ik meteen in een relmodus. Wat ik schreef was gericht naar Dorje ( heb het weggehaald). Dorje is net als ik, die wil "heilige huisjes"omschoppen, zo ben ik ook ( dat denk ik). Dorje heb ik goede ervaringen mee, dus Micheallelle kan ik dan niks mee. Vandaar dat ik in de relmodus schoot. Dorje heeft heel veel voor mij betekent, dat gaat over eenheidservaringen, altijd mogen "zeuren". Dorje bleef altijd begripvol. Het is dan te begrijpen ( voor mij) dat een migalella ( zo zie ik dat dan), geen plaats kan maken op dit forum.

Ik zag Dorje ook "buigen voor haar. Onzin Dorje. Liefst geen zuiveringen AUB

Groet de grote puber Moesa

Offline Steve

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #19 Gepost op: 08-01-2021 18:01 »
Ik zag Dorje ook "buigen voor haar. Onzin Dorje. Liefst geen zuiveringen AUB

Buigen is geen zwakte, buigen is een sterkte.
Als je meebuigt krijg je veel meer in gang.

Offline Moesa

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #20 Gepost op: 08-01-2021 18:05 »
Citaat

Bij haar wel, als vrouw zie ik die dingen. Nederig of buigen op commando? Michalella wilde dat. En ja ik heb gelijk

Offline Steve

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #21 Gepost op: 08-01-2021 18:19 »
Citaat

Bij haar wel, als vrouw zie ik die dingen. Nederig of buigen op commando? Michalella wilde dat. En ja ik heb gelijk

Tuurlijk wilde zij dat.
Maar dat maakt niet uit.

En trouwens was ik ook echt in de fout gegaan.

Offline Moesa

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #22 Gepost op: 08-01-2021 18:22 »
Citaat
Tuurlijk wilde zij dat.
Maar dat maakt niet uit.

Ik zei het toch. Nee je ging de fout niet in, je leerde haar een les

Offline Steve

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #23 Gepost op: 08-01-2021 18:42 »
Citaat
Tuurlijk wilde zij dat.
Maar dat maakt niet uit.

Ik zei het toch. Nee je ging de fout niet in, je leerde haar een les

Ik had niet die situatie naar hier moeten halen, en al zeker niet haar naam vernoemen en al zeker niet voor wat ook nog eens een onjuiste conclusie was. Zij is hier op gesprongen om heel andere redenen, maar dat maakt niet uit.
Ik ben gebogen, en ik kan u verzekeren dat heeft heel wat in gang gezet... bij mezelf.
Heel veel goeds.
En met haar is het ondertussen wonder boven wonder ook goed aan het komen.
Dus eind goed, al goed.

Maar zo is het voor mij gelopen, voor jou was buigen misschien niet juist geweest, ieder heeft een andere dans uit te dansen.

Offline Moesa

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #24 Gepost op: 08-01-2021 18:53 »
Citaat
Ik had niet die situatie naar hier moeten halen, en al zeker niet haar naam vernoemen en al zeker niet voor wat ook nog eens een onjuiste conclusie was. Zij is hier op gesprongen om heel andere redenen, maar dat maakt niet uit.
Ik ben gebogen, en ik kan u verzekeren dat heeft heel wat in gang gezet... bij mezelf.

Nog een keer: elke ontmoeting is een afspraak, dus......wij ontmoeten mensen en afspraken, maar wij komen ook op het pad van die mensen volgens de "levensafspraak''