Ik zag dat hij twee programma’s op zijn website had staan, een geheten The Joy of Living, die vrij modern klinkt en veel over geluk praat vanuit boeddhistische principes, dat lijkt mij origineel werk van de Rinpoche, en de tweede, The Path of Liberation, die direct Vajrayana principes lijkt te volgen.
Ik vind het wel interessant dat hij dit doet, dat hij tegelijk een programma in moderne en positieve taal weergeeft, en ook een hele traditionele kant heeft. De eerste interesseert mij meer dan de tweede.