Auteur Topic: Zorg  (gelezen 1351 keer)

Offline Moesa

• aanvraag voor lidmaatschap
  • Nieuwkomer
  • *
Zorg
« Gepost op: 08-01-2021 17:10 »
Als ik het forum bezoek, kijk ik altijd wat "buitenstaanders" van dit forum bekijken. Zijn wij bewust wat mensen bekijken?

Wat ik zie:

- vegetariër
= ego
- verslaving

Ik zei het 3 jaar geleden al, we gaan binnen zitten, er mag geen genieten zijn( gave toch?), de politiek/elite gaan alles van ons afpakken. Ik lieg nooit. Wat kunnen wij betekenen?

Offline Bodhiboem

• Eerwaarde
  • Nieuwkomer
Re: Zorg
« Reactie #1 Gepost op: 08-01-2021 18:38 »
Ik denk niet dat de politiek/elite de belangrijke dingen van ons af kunnen pakken...
“The man of knowledge gains something new every day, the Man of Tao lets something go every day.” — Lao Tzu

Offline Moesa

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 08-01-2021 18:55 »
Het is ze gelukt en al die elite doe heel graag rituelen, boeddhistische dingen, wat satanisme is geworden. En ja lach mij maar uit, het is waar wat ik zeg. HUn God is Satan, en zoals iemand zei: elke God heeft mensen nodig.

Offline Bodhiboem

• Eerwaarde
  • Nieuwkomer
« Reactie #3 Gepost op: 08-01-2021 19:21 »
Ach ik maak mij er niet druk over, rituelen zijn ook maar rituelen, en satan is ook maar een gevallen engel, volgens het Christelijke verhaal. Het zit allemaal in de geest, dus laat het niet zo zwaar wegen.
“The man of knowledge gains something new every day, the Man of Tao lets something go every day.” — Lao Tzu

Offline Moesa

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 08-01-2021 19:28 »
Citaat
Ach ik maak mij er niet druk over, rituelen zijn ook maar rituelen, en satan is ook maar een gevallen engel, volgens het Christelijke verhaal. Het zit allemaal in de geest, dus laat het niet zo zwaar wegen.

Niet zulke onzin kletsen. Het zit zeker in de geest, met behulp van Goddelijke energie. Als mensen een God nodig hebben, dan is het voor nu Satan. En ja, ik heb gelijk