Ook in deze topic zeg ik hetzelfde
Dit is super mooi om te lezen, maar ( maar is nee). Dit is niet "het leven". Er is collectief behoorlijk wat aan de gang. Collectief is voor mij wereldwijd. Op dit moment is het niet gepast om allemaal "het metta type"uit te hangen en zo vriendelijk te zijn. Er is wereldwijd frustratie, ik kan het niet opbrengen om vredig te zijn. Het maakt mij zelfs boos dat er mensen zijn die alleen maar LIEF MOETEN zijn.Dit is niet de waarheid.
Het onderdrukt. Gelukkig kan ik dit aan met een discussie.
En nogmaals er is Goddelijke energie, er is magie.
Leden die de atheïst uit willen gaan hangen, zouden het beste een atheïstisch forum kunnen opstarten.
Wat mij betreft ( dat vind ik allang), mogen atheïsten op dit forum geen plaatsnemen. En ja dat bepaal IK, want ik ben ben zo klaar met die so called realisten.
Nogmaals er is magie, er is een Goddelijke wereld. Hoe weet ik dat? Omdat IK DAT WEET
Groet Boze Moesa
Ik heb kanker fase 2 overleefd, ik had uitzaaiingen, toen ik die weg ging bewandelen moest ik "iets". Ga ik strijden, wat ga ik doen? Ik moest Goddelijke energie vragen ( ik heb altijd steun gehad uit de Theravada tempel met monniken). Monniken deden weken gebeden. Een monnik zei: jij hebt niet zoveel chemo nodig, dat is waarheid geworden, er is geen kanker meer. Ik deed dit door chanten, mantra's, ik kreeg hulp van monniken, meditatie, innerlijk leren ( geen waarom vragen, want dat is lijden)
En nu? Waar sta ik nu? Ja door de magie van Goddelijke energie, zoals engelen de weg naar God zijn waren de monniken mijn weg naar heling.
En zoals ik ben en onhebbelijk, ik kan er moeilijk tegen dat we op dit forum niet in magie mogen geloven. Dat is spirituele onderdrukking, iets wat de machthebbers WILLEN. En laten we nu Moesa zijn en hun WIL geen doorgang krijgt, met hun satanisme