Auteur Topic: hans van dam  (gelezen 1698 keer)

Offline ervaringsgetuige

• aanvraag voor lidmaatschap
  • Nieuwkomer
  • *
hans van dam
« Gepost op: 10-03-2023 15:51 »
Dat dacht ik ook meteen. Maar duidelijk is dat eigenlijk nooit geworden.
Misschien is één van beiden wel Hans van Dam. Mij een onbekende figuur maar ik zag zijn naam net op de uitgebreide website over spiritueel niet-weten. Zie > https://nietweten.nl
Hans van Dam heeft maar liefst 13 boeken over radicaal niet-weten.
Een man die zoveel weet te schrijven over niet-weten kan men wel als anonieme discussie-junkie op fora als dit aantreffen.
Hans van Dam is misschien op deze manier inspiratie aan het opdoen voor zijn 14de boek over niet-weten!  ;D
« Laatst bewerkt op: 10-03-2023 17:08 door forumbeheer »

Offline I'm a loser

• Nieuwkomer
  • *
Re: hans van dam
« Reactie #1 Gepost op: 10-03-2023 16:18 »
Dat dacht ik ook meteen. Maar duidelijk is dat eigenlijk nooit geworden.
Misschien is één van beiden wel Hans van Dam. Mij een onbekende figuur maar ik zag zijn naam net op de uitgebreide website over spiritueel niet-weten. Zie > https://nietweten.nl
Hans van Dam heeft maar liefst 13 boeken over radicaal niet-weten.
Een man die zoveel weet te schrijven over niet-weten kan men wel als anonieme discussie-junkie op fora als dit aantreffen.
Hans van Dam is misschien op deze manier inspiratie aan het opdoen voor zijn 14de boek over niet-weten!  ;D

Ik moet zeggen, ik ben een fan van Hans van Dam.  Iemand die zelfkennis weet te koppelen aan humor en de lezer iedere keer op het verkeerde been weet te zetten, dat is magnifiek.  Als mijn gemoed niet leeg zou zijn, dan zou er vast wel een gemoed van jaloezie zijn opgekomen bij me.  Nu hou ik het bij wat gegrinnik.
Beter in de forumgevangenis dan in de egogevangenis.....(lol).....

Offline ervaringsgetuige

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 10-03-2023 17:04 »
Ik moet zeggen, ik ben een fan van Hans van Dam.

Die Hans van Dam is in ieder geval stapelgek,

Hihihi! Zo grappig die verschillende meningen van mensen steeds!  ;D
Primaten met een intellect die groepjes vormen van gelijkgezinden (gelijke overtuigingen) en dan 'te keer' gaan tegen elkaar over wat (de)waar(heid) is.
Tijdens de inquisitie tijd van de middeleeuwen ging het over de énige ware God, nu gaat het tussen de wetende en de onwetende om wat?
Oh ja, om 'de kunst' van niet-weten.  ;D
Goed dan, ik nodig jullie allen uit in mijn Sangha thuis, we beginnen met mindfull rond mijn lange tafel te stappen (kunnen 12 personen aanzitten  ;) ) en daarna drinken we mindfull een kopje thee.

Offline ervaringsgetuige

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 10-03-2023 17:39 »
Iemand die zelfkennis weet te koppelen aan humor en de lezer iedere keer op het verkeerde been weet te zetten, dat is magnifiek. 
Zo zijn er wel meer individuen in de 'spirituele' geschiedenis.
En op internet komt men ze bekend op YouTube tegen in filmpjes en vooral  anoniem - wat ze ten allen tijde wille blijven, God mag weten waarom - in bosjes op fora, blogs, facebook en zo van die "sociale media".
Allemaal willen ze hun zegje doen en het "sociale" aan die discussies ontgaat me wel vaak.

Offline ervaringsgetuige

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2023 00:22 »
Wees gerust, ik heb mijn bijdrage reeds verwijderd. Dat was blijkbaar tegen het zere been, mijn excuses aan wie er aanstoot aan heeft genomen.
Ik ben er gerust in, je tijdelijke dwaling zij je vergeven mijn broeder.
hans van dam is een kind van God, net zoals jij, ik, en wij allemaal zijn. Geestelijke zere benen, ook gekend als "ego", zijn des mensen.
Als je iets heb gezegd waar jij of anderen nu boos over zijn of waren betekent het dat jullie je ergens mee hebben geïdentificeerd en je ego-identiteit komt voort uit die specifieke collectieve positie. En dat is prima, nu weten jullie het tenminste.

Offline I'm a loser

• Nieuwkomer
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 09-04-2023 18:46 »
Denk je dat je droomt of droom je dat je denkt?

-Hans van Dam-
Beter in de forumgevangenis dan in de egogevangenis.....(lol).....