Auteur Topic: Intro  (gelezen 2864 keer)

Offline Koenraad

• Boeddha Forumganger
  • **
Intro
« Gepost op: 24-07-2014 17:38 »
Hoi allemaal,

Mijn naam is Coen, 36 jaar uit de regio Veenendaal. Ik ben een tijdje aan het mediteren en heb vipassana-retraites gevolgd. Ik ben Christelijk opgevoed, gebroken met de kerk en toen nergens wat aan gedaan. Na een aantal jaar eigenlijk zoekend naar wat bij mij past, heb ik geloof ik nu weer een stukje van mijn weg gevonden.

Ik kijk ernaar uit om jullie te ontmoeten.

Namasté

Offline marcel

• wat is dit
  • Eerwaarde
  • een goed voorbeeld is van onschatbere waarde
Re:Intro
« Reactie #1 Gepost op: 24-07-2014 18:33 »
Hallo Coen,

Welkom.
inner peace and love
is the only revolution

Offline Passievrucht

• Eerwaarde
Re:Intro
« Reactie #2 Gepost op: 24-07-2014 19:55 »
Hoi allemaal,

Mijn naam is Coen, 36 jaar uit de regio Veenendaal. Ik ben een tijdje aan het mediteren en heb vipassana-retraites gevolgd. Ik ben Christelijk opgevoed, gebroken met de kerk en toen nergens wat aan gedaan. Na een aantal jaar eigenlijk zoekend naar wat bij mij past, heb ik geloof ik nu weer een stukje van mijn weg gevonden.

Ik kijk ernaar uit om jullie te ontmoeten.

Namasté

Groeten van,
Siebe

+-Laatste berichten

[Filosofie en Metafysica] Re: Kennis versus de eigen natuur by Dorje Vandaag om 15:02
[Filosofie en Metafysica] Re: Kennis versus de eigen natuur by Dorje Vandaag om 14:36
[Filosofie en Metafysica] Re: Kennis versus de eigen natuur by Bodhiboom Vandaag om 14:16
[Filosofie en Metafysica] Re: Kennis versus de eigen natuur by Passievrucht Vandaag om 13:28
[Filosofie en Metafysica] Re: Doel van de Boeddha-Dhamma by nico70+ Vandaag om 12:35