Auteur Topic: Aanvraag van persoonlijk account  (gelezen 18 keer)

Offline Naga

• Actief Lid
  • Nieuwkomer
  • **
  • Absolute Beginner
Aanvraag van persoonlijk account
« Gepost op: Vandaag om 06:56 »
Ik heet nu: applaus. Niet echt ideaal  ;D
-- Indien je graag regelmatig wenst deel te nemen, kun je ook een persoonlijk account aanmaken, dit kan je dan  kenbaar maken aan forumbeheer, via de rubriek  "Voorstellen".
Graag zou ik hiervan gebruik maken.
'Het buitengewone, ligt in het gewone.'

Offline forumbeheer

• Administrator
  • Nieuwkomer
Re: Aanvraag van persoonlijk account
« Reactie #1 Gepost op: Vandaag om 07:55 »
-- Indien je graag regelmatig wenst deel te nemen, kun je ook een persoonlijk account aanmaken, dit kan je dan  kenbaar maken aan forumbeheer, via de rubriek  "Voorstellen".
je moet nu eventjes uitloggen van het account, dan kan ik zaken aanpassen,
Ik zal zeggen wanneer je terug kan inloggen een dan kan je de naam en het paswoord wijzigen

Offline forumbeheer

• Administrator
  • Nieuwkomer
Re: Aanvraag van persoonlijk account
« Reactie #2 Gepost op: Vandaag om 08:10 »
je moet nu eventjes uitloggen van het account, dan kan ik zaken aanpassen,
Ik zal zeggen wanneer je terug kan inloggen een dan kan je de naam en het paswoord wijzigen
is aangepast, gewoon inloggen zoals voorheen, wijzigingen kun je doen via profiel. Zie ook het bericht dat ik je gestuurd heb.

Laatste berichten

[Religie, Mens en Maatschappij] Re: Faalde Krishnamurti? by marcel Vandaag om 11:42
[Religie, Mens en Maatschappij] Re: Faalde Krishnamurti? by Bodhiboom Vandaag om 11:21
[Religie, Mens en Maatschappij] Re: Je kunt alleen maar hier en nu gelukkig zijn by Naga Vandaag om 11:14
[Religie, Mens en Maatschappij] Re: Faalde Krishnamurti? by Bodhiboom Vandaag om 11:11
[Mahayana Boeddhisme] Re: Verlichting opgeven om anderen te kunnen blijven helpen? by Naga Vandaag om 11:08